Энэ мэдээ хуучирсан буюу 2023/06/07-нд нийтлэгдсэн мэдээ болно.

Эрэгтэйчүүдийн гоо сайхан, хувийн арчилгааны зах зээл хурдацтай хөгжиж байна

Эрэгтэйчүүдийн гоо сайхан, хувийн арчилгааны зах зээл хурдацтай хөгжиж байгааг энэ удаагийн ФЭШН буландаа онцолж байна.

Тооцоолол өөр өөр боловч эрэгтэйчүүдийн гоо сайхан, хувийн арчилгааны дэлхийн зах зээл 2022 онд 202.6 тэрбум ам.доллараар үнэлэгдэж, 2030 он хүртэл жилийн найман хувиар өсөх төлөвтэй байна. Гоо сайхны бүтээгдэхүүний худалдан авалтад эрэгтэйчүүдийн эзлэх хувь нэмэгдсээр байгаа бөгөөд нийт борлуулалтын 20 гаруй хувийг эрчүүд эзэлжээ. Үүнийг дагаад эрэгтэйчүүдийн үс, арьс, сахал, биед зориулсан гоо сайхны бүтээгдэхүүний сонголт ч урьд өмнө байгаагүйгээр төрөлжиж байна. Брендүүд ч зах зээлийн ирээдүйтэй сегментийг олж харж, эрэгтэй хэрэглэгчдэд илүүтэй анхаарал хандуулж эхлэв. Тэр дундаа эрэгтэйчүүдийн үс арчилгааны зах зээл илүү хурдацтай хөгжиж байгаа ч арьс арчилгааны төрөл зүйл ч өргөжиж, 2022 онд нийт борлуулалтын 33.3 хувийг эзэлсэн талаар "Grand View Research" байгууллага мэдээлжээ. Дэлхий даяар эрэгтэйчүүдэд хувийн ариун цэврийг сахих, үс засалт хийх талаарх мэдлэг нэмэгдэж байгаа нь тэдний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүний эрэлтийг нэмэгдүүлж байгаа юм.

АЗИ ЭРЧҮҮД БУСДААС ИЛҮҮ АРЬС АРЧИЛГАА ХИЙДЭГ

Эрэгтэйчүүдийн гоо сайхан, хувийн арчилгааны зах зээлд Ази Номхон далайн бүс нутаг тэргүүлж, 2022 онд орлогын хамгийн том хувийг 38.6-аас дээш хувийг эзэлжээ. Гэхдээ Хойд Америк ч энэ тал дээр хол хоцрогдоогүй. Хэрэглэгчдийн хувийн арчилгааны талаарх мэдлэг нэмэгдэж байгаа нь бүс нутгийн энэхүү өсөлтийн гол хүчин зүйл юм. Сүүлийн жилүүдэд бүх насны эрчүүдэд зориулсан арьс арчилгааны журам улам боловсронгуй болсоор байна.

Шинээр гарч ирж буй загварын чиг хандлага, сошиал медиагийн нөлөөлөл нь хэрэглэгчдийг өөртөө анхаарч, биеэ арчлах хандлагад татан оролцуулж, гоо сайхны бүтээгдэхүүн, дэглэмийн хүйсийн хоёрдмол утгыг үгүй хийж байна гэж "Straights Research" байгууллага мэдээлэв. Загварын салбараас гадна бизнесийн орчин нь эрэгтэйчүүдээс цэвэр цэмцгэр байдал, зөв ​​хувцаслалт, гоёмсог төрхийг шаардах болсноор хувийн арчилгааны бүтээгдэхүүний эрэлтийг улам бүр нэмэгдүүлж байна. Түүнчлэн хувийн арчилгааны брэндүүдийг төлөөлдөг эрэгтэй загвар өмсөгчид, эрэгтэй нүүр будагч, гоо сайхны бүтээгдэхүүний хэрэглээг сурталчлах жүжигчид олширч байна. Энэ нь эрэгтэйчүүдийн хувийн арчилгааны салбарт эерэг нөлөө үзүүлсэн тул эрчүүд эдгээр бүтээгдэхүүнийг чөлөөтэй хэрэглэх болжээ.

Олон эрэгтэй алдартан ч гэсэн Холливудын эмэгтэйчүүдтэй адилхан хувийн арчилгааны брэндүүдийг гаргаж, зах зээлд гарах болсон. Тухайлбал, Жаред Лето, Идрис Элба, Брэд Питт зэрэг жүжигчид, хөгжимчин Харри Стайлс, Травис Баркер, Фаррелл Уильямс нар хумсны лакнаас эхлээд хөгшрөлтийн эсрэг тос, арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн хүртэл өөрсдийн гэсэн брендийг гаргажээ. Бүтээгдэхүүний хүртээмжтэй байдал нэмэгдэж, жендэрийн ялгаа бүдгэрэх тусам эдгээр брендүүд амжилтад хүрэхэд нөлөөлж байгаа юм. Хэрэглэгчид брэнд гэж юу байдгийг мэдэхийг хүсдэг, ялангуяа алдартай хүмүүс оролцсон бол. Эцэст нь хэлэхэд, эрэгтэйчүүд ч хөөрхөн болох эрхтэй.

Хөвсгөл аймгийн цойцон нуурыг 40 орчим жилийн дараа инженерийн шийдлээр сэргээв
Хөвсгөл аймгийн цойцон нуурыг 40 орчим жилийн дараа инженерийн шийдлээр сэргээв
 
Т.Мөнхсайхан: Үнэтэй, чанаргүй эмийн асуудалд бодит өөрчлөлт хийнэ
Т.Мөнхсайхан: Үнэтэй, чанаргүй эмийн асуудалд бодит өөрчлөлт хийнэ